Toimitusehdot


Toimitusaika

Tuotteet, joita löytyy varastosta, lähetämme matkaan 1 - 3 arkipäivässä. Mikäli tilattu tuote on jostain syystä päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä. Joillakin tuotteilla on pidempi toimitusaika, siitä ilmoitetaan tuotekortilla.

Nettimyynti.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Nettimyynti.fi -verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Nettimyynti.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Nettimyynti.fi ei vastaa tilauksen estymisestä tai viivästymisestä, jos tuote tilataan toimitustavalla, joka kyseiseen tuotteen kohdalla ei ole mahdollinen esim. tuotteen fyysisten mittojen tai painon takia. 
 

Toimitustavat

Verkkokaupan tilaukset toimitetaan Matkahuollon, Postin tai Kiitolinjan toimituksena. Toimitamme tilaukset vain Suomeen. Yli 150 € tilauksiin toimitus on ILMAINEN.

Pidätämme oikeuden lähettää pienet lähetykset kirjeenä kotiin.

Pidätämme oikeuden lähettää pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetykset postiin.
Pidätämme oikeuden lähettää suuret ja painavat lähetykset Matkahuollon kotiinkuljetuksena, jos se on mahdollista.
 

Matkahuollon toimitustavat

  • Nouto Matkahuollosta, hinta 7,90 €.
    Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi Matkahuoltoon. Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa. Anna osoite tilaajan tietoihin, jotta voit valita haluamasi noutopisteen.
  • Nouto Siwasta, Valintatalosta ja Euromarketista, hinta 7,90 €. Yli 1,50 m pitkiä paketteja ei voi noutaa Siwasta, Valintatalosta ja Euromarketista. Jos tämä valitaan toimitustavaksi tuotteelle, johon se ei käy, kääntyy tilattu paketti automaattisesti noudettavaksi matkahuoltoon.
  • Toimitus kotiovellesi, hinta 12,90 €


Postin toimitustavat


Kirje, 3,50 €
Jaetaan postilaatikkoon/luukkuun tai lähimpään postiin, jos liian kookas.

Nouto postista, 6,90 €
Nouda tilauksesi postin palvelupisteestä. Ota henkilöllisyystodistus mukaan.

Nouto postin pakettiautomaatista, 6,90 €
Nouda tilauksesi valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Saat tekstiviestin paketin saapumisesta.

Postin kotiinkuljetus, 12,90 €
Posti tuo tilauksesi haluamaasi osoitteeseen, ja sopii kanssasi toimitusajankohdan.

Sopimusteknisistä syistä emme tällä hetkellä voi Postin kautta toimittaa öljyjä ja vahvoja rakennuskemikaaleja.


Kiitolinjan toimitus

 

  • Kiitolinjan kotiinkuljetus, hinta 49 € (Huom! Yli 150 € tilauksissa ilmainen toimitus!)
  • HUOM! Kiitolinjalla emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle

Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä. Mikäli toimitus asiakkaan pyynnöstä jätetään miehittämättömään toimituspisteeseen, tarkoittaa se samaa asiaa kuin asiakas allekirjoittaisi nimellään tilauksen toimituksen tarkistetuksi ja vastaanotetuksi. Huomioithan, että jos tilaat tuotteita Kiitolinjan toimituksella pohjoisimpaan Lappiin, Kiitolinjan jakelu sinun osoitteeseen saattaa muutaman päivän viivästyä.

Kiitolinjan toimitus on aina jakeluauton välittömään läheisyyteen, emme siis voi luvata että kuljettaja toimittaa tuotteen asiakkaan haluaamaan paikkaan, esim. varastoon omakotitalon takapihalla. Asiakas voi antaa halutessaan tarkempia neuvoja koskien kuljetusta kuljetusyhtiön yhteyshenkilölle hänen ottaessaan yhteyttä asiakkaaseen, mutta emme itse ota vastuuta asiakkaan meille antamista kuljetusohjeista, vaikkakin parhaamme mukaan välitämme toiveet eteenpäin.

 

 


 

Maksutavat
 

 

Klarna
Klarna Checkout
Meillä voit tehdä ostoksia helposti Klarnalla. Ostaessa Klarnalla sinun ei tarvitse etsiä erikseen korttinumeroasi tai pankkitunnuksiasi, jos haluat voit tietenkin maksaa myös kortilla tai suoraan verkkopankista.

Paytrail-maksut:

Maksupalvelun tarjoaja

 

 
Paytrail Oyj,
2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Finland
asiakaspalvelu@paytrail.com
Puh. +358 207 181830 (ark. 8-19)
 
Palvelun kuvaus
 
Paytrail Oyj (Paytrail) on Finanssivalvonnan valvonnan alainen maksulaitos ja toimii maksupalveluntarjoajana kauppiaille. Paytrail välittää asiakkaan (kuluttaja, yritys tai yhteisö) maksuja kauppiaalle. Maksu voidaan toteuttaa Paytrailin maksupalvelussaan tukemilla tai tuottamilla maksutavoilla, jotka kauppias on sopinut ottavansa Paytrailin palvelun kautta käyttöönsä. Kauppias saa tiedon onnistuneesta maksusta välittömästi.
 
Palautusoikeus
 
Teillä on kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus,
jota käyttäessänne voitte asioida suoraan kauppiaan kanssa.
 
Tietoa maksutavoista
 
Pankin verkkopalvelussa vastaanottajana näkyy Paytrail Oyj.
Maksu tilitetään kauppiaalle.
 
Korttimaksujen osalta Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
----------
Payment service provider
 
Paytrail Oyj,
2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
asiakaspalvelu@paytrail.com
Tel. +358 600 41005 (on week days between 8 a.m. and 4 p.m.)
 
Service description
 
Paytrail Oyj provides netbank related payment transfer services
in co-operation with Finnish banks and credit institutions and offers
You a full choice of payment methods listed on the payment method page.
Message about your payment is forwarded to the seller without any delay.
 
Right to return
 
According to the Consumer Protection Policy you have the right to return the goods
and in doing so, can contact the seller directly.
 
In payments made with debit or credit card Paytrail Oyj will be shown as the recipient in the invoice and Paytrail Oyj will forward the payment to the merchant.


Verkkopankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki / Aktia, Nooa, Handelsbanken, Ålandsbanken, Tapiola ja S-pankki.

Maksukortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla:

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Nettimyynti.fi toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard -korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit:

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun Paytrail Oyj (2122839-7) toteuttaa yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Kuluttajan kannalta palvelu toimii täsmälleen perinteisen verkkomaksamisen tavoin.
 

Palautusoikeus, tuotevaihdot ja takuukorjaukset

Tuotteilla on 30 vuorokauden ilmainen vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton alkuperäisessä ja myyntikuntoisessa pakkauksessa.

Osalla tuotteista ei ole palautusoikeutta, kun pakkaus on avattu. Tällaisia tuotteita ovat mm. hygienia- ja intiimituotteet. Jos tuotteessa on virhe, tai virhe tulee kuljetuksessa, ensisijaisesti korjaamme virheen. Jos kovamuovi / blisterpakkauksessa oleva tuote on avattu, myöskään sitä ei voi enää palauttaa, ellei tuotteessa ole virhe. Tuote katsotaan käyttöönotetuksi, kun se kasataan. Esim. pressutallin kasaaminen on tuotteen käyttöönotto, jolloin ilmainen palautus ei ole enää voimassa.

Palauttaessasi tuotteen täytä sähköinen palautus - ja takuulomake täällä. Voit myös ladata ja tulostaa palautuslomakkeen ja laittaa sen mukaan palautettavaan pakettiin. Lataa palautuslomake tästä.

Voit palauttaa tuotteen Matkahuollon tai Postin toimipisteissä asiakaspalautuksena. Tämä koskee myös kotiinkuljetuksella tilattuja tuotteita. Käytä palautuksessa palautusnumeroa. Se on Matkahuollossa 9508475 ja Postissa 616791. Voit tehdä palautukset ilmaiseksi Matkahuollon ja Postin kautta.

Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen mistä tahansa pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelin). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita. Jos lokerokoodi ei ole sinulla enää tallella, voit palauttaa lähetyksen postin kautta.

Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa kun tuote / tilaus palautetaan käyttäen Matkahuollon tai Postin palveluita.
 
Ennen tuotteen lähettämistä takuukorjaukseen tai huoltoon, asiakkaan vastuulla on tutustua huolellisesti tuotteen käyttöohjeeseen jotta voidaan välttyä turhilta huoltokuluilta. Ennaltaehkäistävissä olevissa huoltotapauksissa veloitamme edestakaiset lähetyskulut sekä huoltoon kuluneen työajan. 

Myyjäyrityksenä meillä on velvollisuus kohtuullisessa ajassa saattaa kuntoon meille osoittamasi reklamaatio. Kohtuullinen aika on kaksi viikkoa. 

Kiitolinjan kautta tulleet toimitukset, palautukset ja vaihdot

Kun kyseessä on Kiitolinjan kautta tullut toimitus, soita asiakaspalveluumme 044 7050 800, niin kerromme kuinka toimitaan. Ilmainen palautus ja vaihto ei koske Kiitolinjalla palautettavia ja vaihdettavia tuotteita. Kiitolinjan kautta palautetuista ja vaihdetuista tuotteista perimme asiakkaalta todelliset rahtikulut lähetyksen, palautuksen ja mahdollisen vaihdon osalta. Tämä pätee myös niissä tilanteissa, joissa toimitusprosessi on kesken ja joissa tuotteessa oleva virhe voidaan korjata ja tuote saadaan korjauksen kautta täydelliseksi. Jos tuote voidaan korjata, mutta asiakas silti haluaa palauttaa tuotteen, veloitetaan palautuksesta todelliset rahtikulut. Tuotteen tulee silloin täyttää palautuksen ehdot (sanottu yllä). Jos palautusoikeus tuotteeseen on mennyt, veloitetaan lisäksi purkuraha.

Tavaran vastaanotto

Mikäli toimitus asiakkaan pyynnöstä jätetään miehittämättömään toimituspisteeseen, tarkoittaa se samaa asiaa kuin asiakas allekirjoittaisi nimellään tilauksen toimituksen tarkistetuksi ja vastaanotetuksi. 

Kaupan purku

On mahdollista, että joskus kauppa halutaan purkaa. Jos esim. palautusoikeus tuotteeseen / tilaukseen on mennyt umpeen, voimme mahdollisesti suostua kaupanpurkuun. Silloin muiden kulujen (esim. rahtien) lisäksi veloitamme kaupanpurkukulun. Se on vähintään 10% kauppasummasta.


Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pitää antaa meille seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen:  asiakaspalvelu(at)nettimyynti.fi 
 

Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen asiakaspalvelu(at)nettimyynti.fi tai soittamalla 044 7050 800. Ilmoitamme aina asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Nettimyynti.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.
 

Yhteystiedot

Nettimyynti / Osmotex Oy
Hallipussi 4
76100 PIEKSÄMÄKI
Y-tunnus: 0207270-2

puh. 044 7050 800

sähköposti: asiakaspalvelu(at)nettimyynti.fi
 

Pidätämme oikeudet muutoksiin

Pidätämme oikeuden muutoksiin. Joissakin tuotteissa kuva on viitteellinen, eli ns. mainoskuva. Asiakkaalle on oikeus tilauksen normaaliin palauttamiseen, mikäli tuotekuva antaa tuotteesta odotuksista poikkeavan kuvan. Tällainen edellämainittu tilanne on silti erittäin harvinainen.