Usein kysyttyä


Asiakaspalvelu

Kuinka nopeasti saan vastauksen lähettämääni sähköpostiin tai yhteydenottopyyntöön?
Pyrimme vastaamaan kaikkiin yhteydenottoihin 24 tunnin sisällä.

Mihin aikaan asiakaspalvelu palvelee puhelimitse?
Palvelemme sinua puhelimitse arkipäivisin 08-15.30 välisenä aikana.
 


Turvallisuus

Onko tilaaminen turvallista?
Tilaaminen on turvallista. Käytämme suojattua, salattua ja varmennettua HTTPS yhteyttä ja tästä syystä tietosi eivät ole ulkopuolisten nähtävillä. 


Tilaaminen

Voinko tilata verkkokaupan tuotteita puhelimitse tai sähköpostilla?
Ei voi. Kaikki verkkokaupan tilaukset tulee tehdä netin kautta. Jos sinulla on kysyttää verkkokaupan käyttämisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 044 - 7050 800 tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu (at) nettimyynti.fi.

Miksi en pysty tekemään tilausta verkkokaupassa / Tilaaminen ei onnistu?
Jos tilaaminen verkkokaupasta ei onnistu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 044 7050 800 tai asiakaspalvelu@nettimyynti.fi.


Toimitusaika

Kuinka nopeasti saan tilaamani tuotteet?
Pyrimme lähettämään tuotteet aina mahdollisimman nopeasti. "Heti varastosta" -tuotteet lähetetään 1-3 arkipäivässä. Joillakin tuotteilla on poikkeuksellinen toimitusaika, joka mainitaan tuotekortilla. Tilaustuotteilla, jotka tilataan erikseen toimittajalta, toimitusaika on noin viikko.

Tuotteen saatavuustiedoissa lukee "tavarantoimittajan" varasto, mitä tämä tarkoittaa?
Kyseessä on erikoistuote. Näitä tuotteita ei ole meillä suoraan varastossa vaan tuote lähetetään sinulle suoraan tavarantoimittajan varastolta. Toimitusaika näille tuotteille mainitaan aina tuotesivulla.


Toimitus

Miten tilaukset toimitetaan?
Verkkokaupan tilaukset toimitetaan Matkahuollon tai Postin kautta noutopisteisiin tai halutessasi kotiovelle saakka. Suurissa ja raskaissa lähetyksissä käytössä on Kiitolinja. Yli 150€ tilauksiin saat aina ilmaisen toimituksen!

Voinko tilata ulkomaille?
Ei voi. Tällä hetkellä toimitamme tilauksia vain Suomeen.


Lasku

Milloin saan laskun tilauksestani?
Lasku lähetetään sähköpostiisi sen jälkeen, kun tilauksesi on toimitettu. 

En ole saanut laskua sähköpostiini, vaikka tilaukseni on jo toimitettu?
Joskus lasku voi vahingossa suodattua roskapostiksi, eli kannattaa tarkistaa roskapostikansio. Jos ei laskua löydy, ota yhteys asiakaspalveluumme numeroon 044 7050 800 tai asiakaspalvelu@nettimyynti.fi.