Usein kysyttyä


Asiakaspalvelu

Kuinka nopeasti saan vastauksen lähettämääni sähköpostiin tai yhteydenottopyyntöön?
Pyrimme vastaamaan kaikkiin yhteydenottoihin 24 tunnin sisällä.

Mihin aikaan asiakaspalvelu palvelee puhelimitse?
Palvelemme sinua puhelimitse arkipäivisin 08-15.30 välisenä aikana.

Miten muutoin voin olla asiakaspalveluun yhteydessä?
Voit laittaa meille chatissa viestiä, aina kun se on auki. Pyrimme pitämään sen auki aina arkisin. Voit myös laittaa meille Whatsapp viestiä. Whatsapp asiakaspavelu toimii eri numerossa kuin puhelinasiakaspalvelu; Whatsapp viestejä voit lähettää numeroon 0440500960. Myöskin chat ja Whatsapp ovat auki 08-15.30 välisenä aikana.
 


Turvallisuus

Onko tilaaminen turvallista?
Tilaaminen on turvallista. Käytämme suojattua, salattua ja varmennettua HTTPS yhteyttä ja tästä syystä tietosi eivät ole ulkopuolisten nähtävillä. 


Tilaaminen

Voinko tilata verkkokaupan tuotteita puhelimitse tai sähköpostilla?
Ei voi. Kaikki verkkokaupan tilaukset tulee tehdä netin kautta. Jos sinulla on kysyttää verkkokaupan käyttämisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme soittamalla numeroon 044 - 7050 800 tai laittamalla sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu (at) nettimyynti.fi.

Miksi en pysty tekemään tilausta verkkokaupassa / Tilaaminen ei onnistu?
Jos tilaaminen verkkokaupasta ei onnistu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme 044 7050 800 tai asiakaspalvelu@nettimyynti.fi.

Voinko tilata yrityksenä? Saanko alennusta, jos tilaan tuotteita runsaasti?
Voit tilata myös yrityksenä. Valitse ostoskorissa "YRITYS" ja jatka tilaamista ohjeiden mukaan. Myös yritykset voivat maksaa laskulla. Jos halaut tarjouksen isommasta tuotemäärästä, teemme sen mielellämme. Lähetä silloin tarjouspyyntö osoitteeseen: asiakaspalvelu@nettimyynti.fi.


Toimitusaika

Kuinka nopeasti saan tilaamani tuotteet?
Pyrimme lähettämään tuotteet aina mahdollisimman nopeasti. "Heti varastosta" -tuotteet lähetetään 1-3 arkipäivässä. Joillakin tuotteilla on poikkeuksellinen toimitusaika, joka mainitaan tuotekortilla. Tilaustuotteilla, jotka tilataan erikseen toimittajalta, toimitusaika on noin viikko.

Tuotteen saatavuustiedoissa lukee "tavarantoimittajan" varasto, mitä tämä tarkoittaa?
Kyseessä on tuote joka toimitetaan tavarantoimittajan varastosta. Näitä tuotteita ei ole meillä suoraan omassa verkkokauppamme varastossa vaan tuote lähetetään sinulle suoraan tavarantoimittajan varastolta. Toimitusaika näille tuotteille mainitaan aina tuotesivulla.


Toimitus

Miten tilaukset toimitetaan?
Verkkokaupan tilaukset toimitetaan Matkahuollon tai Postin kautta noutopisteisiin tai halutessasi kotiovelle saakka. Suurissa ja raskaissa lähetyksissä käytössä on DB Schenker. Yli 150€ tilauksiin saat aina ilmaisen toimituksen!

Voinko tilata ulkomaille?
Ei voi. Tällä hetkellä toimitamme tilauksia vain Suomeen.

Voinko noutaa tilaukseni?
Tilauksesi noutaminen onnistuu, kun valitset ostoskorissa tilauksesi toimitustavaksi "Nouto Pieksämäen varastolta". Verkkokauppamme varasto sijaitsee Pieksämäellä, osoitteessa Hallipussi 4. Noutomahdollisuus ei koske tuotteita, jotka toimitetaan sinulle suoraan tavarantoimittajan varaston kautta.


Lasku

Milloin saan laskun tilauksestani?
Lasku lähetetään sähköpostiisi sen jälkeen, kun tilauksesi on toimitettu. 

En ole saanut laskua sähköpostiini, vaikka tilaukseni on jo toimitettu?
Joskus lasku voi vahingossa suodattua roskapostiksi, eli kannattaa tarkistaa roskapostikansio. Jos ei laskua löydy, ota yhteys asiakaspalveluumme numeroon 044 7050 800 tai asiakaspalvelu@nettimyynti.fi.