Ohjeet ja ehdot
TILAAMINEN
Tilaaminen on helppoa ja nopeaa!
Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirry tilaamaan. Ostoskorissa syötetään tilaajan tiedot ja valitaan toimitus- ja maksutapa. Tuotteen toimitusaika näkyy ostoskorissa.
Ostoskori ei anna tilata tuotetta enempää, kuin sitä on saatavilla eli jos tuotetta voi valita ostoskoriiin 4 kpl, silloin meillä on sitä sama määrä varastossa.
Joskus voi käydä niin, että tuote on päässyt loppumaan, vaikka se on netissä tilattavissa. Tällöin ilmoitamme sinulle mahdollisimman pian, että tuote on loppu. Pyrimme tietysti siihen, että näin ei pääsisi tapahtumaan.
Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn
Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä
TOIMITUS
Tilaukset toimitetaan Postin, PostNordin tai Matkahuollon toimituksena. Toimitamme tilaukset vain Suomeen.
Nouto Postista tai Postin pakettiautomaatista
Nouda tilauksesi valitsemastasi Postista tai Postin pakettiautomaatista. Saat ohjeet paketin saapuessa tekstiviestillä. HUOM! Pakettiautomaatin ollessa täynnä lähetys toimitetaan noudettavaksi postitoimipaikkaan tai toiseen automaattiin.
Postin kotiinkuljetus
Posti kuljettaa tilauksesi haluamaasi osoitteeseen. Posti soittaa ja sopii sinulle sopivimman toimitusajankohdan.
Kirje
Jaetaan postilaatikkoon/luukkuun tai lähimpään postiin, jos liian kookas.
Nouto Matkahuollosta tai Matkahuollon pakettipisteistä
Tilauksesi toimitetaan osoitettasi lähimpään tai valitsemaasi Matkahuoltoon, Matkahuolto-asiamiespisteeseen tai Matkahuollon Pakettipisteeseen.
Matkahuollon toimitus kotiovellesi
Toimitus suoraan kotiovellesi sovitusti. Lähetys toimitetaan ilmoittamaasi osoitteeseen arkipäivisin.
Toimitus kotipihalle (Posti Rahti)
Posti kuljettaa tilauksesi haluamaasi osoitteeseen. Posti soittaa ja sopii sinulle sopivimman toimitusajankohdan.
Tilaus jätetään osoitteessasi rahtiauton välittömään läheisyyteen, emme siis voi luvata, että kuljettaja toimittaa tuotteen asiakkaan haluamaan paikkaan, esim. varastoon omakotitalon takapihalle. HUOM! Postin lavarahdilla emme toimita tilauksia Ahvenmaalle.
Nouto Pieksämäen varastolta
Nouto Pieksämäen varastolta. Voit noutaa tilauksen arkisin klo 8.00 - 15.30 osoitteesta Hallipussi 4, 76100 Pieksämäki. Saat ilmoituksen sähköpostilla, kun tilauksesi on noudettavissa. Ota mukaan kuvallinen henkilöllisyystodistus.
Pidätämme oikeuden lähettää pienet lähetykset kirjeenä kotiin, lähettää pakettiautomaatin maksimimittoja suuremmat lähetykset postiin, lähettää suuret ja painavat lähetykset Matkahuollon kotiinkuljetuksena, jos se on mahdollista sekä peruuttaa sellaiset tilaukset, joissa meille muodostuva toimituksen hinta muodostuu poikkeavan suureksi.
MAKSAMINEN
Klarna Checkout
Meillä voit tehdä ostoksia helposti Klarnalla. Ostaessasi Klarnalla sinun ei tarvitse etsiä erikseen korttinumeroasi tai pankkitunnuksiasi. Halutessasi voit tietenkin maksaa myös kortilla tai suoraan verkkopankista.
Verkkopankit: Danske Bank, Nordea, Aktia, OP, Säästöpankki ja S-Pankki
Luottokortit ja maksukortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard
Klarna lasku, erämaksu, tili
Klarna lasku
- Turvallinen ja helppo maksutapa
- Saat tilaamasi tuotteet heti ennen maksua
- Maksuaikaa 14 vuorokautta
- Saat laskun sähköpostiisi, kun tilaus on toimitettu
Walley B2B-lasku
Lue ehdot klikkaamalla (Lue lisää).
-
Lasku antaa teille lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen.
Laskulla korotonta maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia.
Laskulla saatte aina 30 päivää maksuaikaa verkkokauppaostoksille. Laskulle lisätään 4,95 €:n laskutusmaksu.
Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitsette myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä.
Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5 000 € ostoksiin.
Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi, tai verkkolaskuna.
Luottoehdot:
Laskun ja luoton myöntäjä on Norion Bank AB, organisaationumero 556597-0513, joka on Walley-tavaramerkin rekisteröity haltija.
Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja: https://www.norionbank.fi/tietoja-yrityksesta/norion-bank-group-fi/tuotemerkit
Saat täydelliset ehdot ja tiedot Walley B2B-laskusta ja seuraavista linkeistä:
Tarkempi palvelukuvaus: https://www.walley.fi/asiakaspalvelu/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot: https://cdn.walleypay.com/terms/Terms_B2B_FI.pdf
TILAUKSEN PERUMINEN
Sinulla on oikeus peruuttaa tilaus ennen sen toimittamista. Peruuttamiselle ei tarvitse esittää perusteluja.
Toivomme, että teet perumisilmoituksen mahdollisimman nopeasti osoitteeseen asiakaspalvelu@nettimyynti.fi. Otsikoi viestisi selvästi, esim. Peruutus / tilausnro.
REKLAMAATIO
Reklamaatio tulee toimittaa meille kirjallisena. Vapaamuotoisen reklamaation voit lähettää sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@nettimyynti.fi tai käyttämällä yhteydenottolomaketta.
Otsikoi viestisi selvästi, esim. Reklamaatio / tilausnro.
Vinkki: Jos tuotteessa on esim. joku virhe, kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa ja nopeuttaa asian hoitamista!
PALAUTUSOIKEUS
Tilauksella on 30 päivän palautusoikeus. Palauttaminen on maksutonta Postin ja Matkahuollon pakettitoimituksissa.
Posti Rahti toimituksissa palautus ei ole ilmainen, vaan niissä veloitamme asiakkaalta todelliset rahtikulut lisäkuluineen tapauskohtaisesti. Rahtikulut vaihtelevat laajasti riippuen tilauksesta/toimituspaikasta, joten emme pysty antamaan kustannusarviota etukäteen. Palautuskulut rahtitoimituksissa on kuitenkin vähintään 150€.
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen alkuperäisessä pakkauksessaan. Tuotteeseen voi siis tutustua samalla tavalla, kuin se olisi mahdollista myymälässä. Jos otat tuotteen käyttöön, vastaat tuotteen arvon alentumisesta kuluttajasuojalain mukaisesti. Kun arvonaleneminen on alkanut, vastaat palautustapauksessa palautuskustannuksista. Osalla tuotteista ei ole palautusoikeutta, kun pakkaus on avattu. Tällaisia tuotteita ovat mm. hygienia- ja intiimituotteet. Aiheettomista palautuksista veloitamme meille syntyneet kulut.
Paketin noutamatta jättäminen tai kieltäytyminen vastaanottamasta ei ole palautus! Pelkkä tavaran palauttaminen, noutamatta jättäminen tai kieltäytyminen vastaanottamasta ilman erillistä peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä. Eli palautuksen mukana tulee olla palautuslomake tai vaihtoehtoisesti voit lähettää palautuslomakkeen sähköisesti. Jos paketti palautuu meille noutamattomana tai ilman palautusilmoitusta veloitamme käsittelykuluja 19,90€.
Lue lisää Tuotepalautukset -sivulta.
TAKUUKORJAUS
Takuukorjauksissa ota aina ensin yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu@nettimyynti.fi. Ohjaamme sinut mahdollisuuksien mukaan valmistajan tai toimittajan tarjoamaan huoltopalveluun.
Aiheettomista huoltokäynneistä ja lähetyksistä veloitamme sinulta meille syntyneet kulut.
VERKKOKAUPPA = ETÄMYYNTIÄ
Verkkokaupassa kaupankäynti luetaan etämyynniksi ja siinä sovelletaan kuluttajansuojalain 6 luvun säännöksiä sekä oikeusministeriön asetusta peruuttamislomakkeesta ja peruuttamisohjeista (110/2014).
Kilpailu- ja kuluttajavirasto »
ERIMIELISYYKSIEN SELVITTÄMINEN
Jos emme pääse asiassa yhteisymmärrykseen, voit saattaa asian Kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) käsiteltäväksi. Ennen tätä ota yhteyttä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttuajaneuvonta.fi).
FORCE MAJEURE JA OIKEUDET MUUTOKSIIN
Varaamme itsellemme oikeuden pakottavista, poikkeuksellisista tai odottamattomista syistä peruuttaa asiakkaan tekemän tilauksen. Pidätämme oikeudet hintojen muutoksiin sekä tietojen korjaukseen esim. verkkosivuilla.

