Usein kysyttyä

 

TILAAMINEN

Voiko verkkokaupan tuotteita tilata puhelimitse tai sähköpostilla?
Ei voi. Kaikki verkkokaupan tilaukset tulee tehdä netin kautta. 

Miksi en pysty tekemään tilausta verkkokaupassa / Tilaaminen ei onnistu?
Jos tilaaminen ei onnistu, tai sinulla on kysyttävää verkkokaupan käyttämisestä, ota yhteyttä soittamalla 044 7050 800 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@nettimyynti.fi.

Voinko tilata yrityksenä? Saanko alennusta, jos tilaan tuotteita runsaasti?
Voit tilata myös yrityksenä. Valitse ostoskorissa "YRITYS" ja jatka tilaamista ohjeiden mukaan. Myös yritykset voivat maksaa laskulla. Jos haluat tarjouksen isommasta tuotemäärästä, teemme sen mielellämme. Lähetä silloin tarjouspyyntö osoitteeseen: asiakaspalvelu@nettimyynti.fi.


TURVALLISUUS

Onko tilaaminen turvallista?
Tilaaminen on turvallista. Käytämme suojattua, salattua ja varmennettua HTTPS yhteyttä ja näin ollen tietosi eivät ole ulkopuolisten nähtävillä.


TOIMITUS JA TOIMITUSAIKA

Miten tilaukset toimitetaan?
Verkkokaupan tilaukset toimitetaan Matkahuollon tai Postin kautta noutopisteisiin tai halutessasi kotiovelle saakka. Yli 150€ tilauksiin saat aina ilmaisen toimituksen!

Voinko tilata ulkomaille?
Ei voi. Tällä hetkellä toimitamme tilauksia vain Suomeen.

Voinko noutaa tilaukseni?
Tilauksesi noutaminen onnistuu, kun valitset ostoskorissa tilauksesi toimitustavaksi "Nouto Pieksämäen varastolta". Varastomme sijaitsee Pieksämäellä, osoitteessa Hallipussi 4. Noutomahdollisuus ei koske tuotteita, jotka toimitetaan sinulle suoraan tavarantoimittajan varaston kautta.

Kuinka nopeasti saan tilaamani tuotteet?
Pyrimme lähettämään tuotteet aina mahdollisimman nopeasti. "Heti varastosta" -tuotteet lähetetään 1-4 arkipäivässä. Joillakin tuotteilla on poikkeuksellinen toimitusaika, joka mainitaan tuotekortilla. Tilaustuotteilla, jotka tilataan erikseen toimittajalta, toimitusaika on noin viikko.

Tuotteen saatavuustiedoissa lukee "tavarantoimittajan" varasto, mitä tämä tarkoittaa?
Kyseessä on tuote, joka toimitetaan tavarantoimittajan varastosta. Näitä tuotteita ei ole meillä omasssa varastossamme vaan tuote lähetetään sinulle suoraan tavarantoimittajan varastolta. Toimitusaika näille tuotteille mainitaan aina tuotesivulla.

 

 

ASIAKASPALVELU JA YHTEYDENOTTO

Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?
Saat meihin yhteyden sähköpostilla, soittamalla, whatsupilla ja chatillä. 

Sähköposti: asiakaspalvelu@nettimyynti.fi
Puhelin044 7050 800
Chat: Chat-ikkuna on sivun oikeassa laidassa
Whatsupp: Toimii numerossa 044 050 0960
 

LASKU

Milloin saan laskun tilauksestani?
Lasku lähetetään sähköpostiisi sen jälkeen, kun tilauksesi on toimitettu.

En ole saanut laskua sähköpostiini, vaikka tilaukseni on jo toimitettu?
Joskus lasku voi vahingossa suodattua roskapostiksi, eli kannattaa tarkistaa roskapostikansio. Jos laskua ei löydy, ota yhteys asiakaspalveluumme numeroon 044 7050 800 tai asiakaspalvelu@nettimyynti.fi.


PALAUTTAMINEN

En ole tyytyväinen tuotteeseen tai se ei vastaa odotuksiani, saanko palauttaa sen?
Palauttaa saa, palautusehtojen mukaisesti. Kaikki tarvittava palautuksesta löytyy Tuotepalautukset -sivulta.

Sain väärän tuotteen, miten palautan tuotteen takaisin?
Palautusohjeet löydät Tuotepalautukset -sivulta.

Onko palauttaminen ilmaista?
Kyllä, palautus on normaalitapauksessa maksutonta Postin ja Matkahuollon kautta. HUOM! Postin Rahti -toimituksen palautus ei ole ilmainen. Katso lisätiedot Tuotepalautukset -sivulta.